“جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان”

 

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از خدمات جهاددانشگاهی استان کرمان در حوزه صنعت و معدن تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، شهباز حسن‌پور ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی گفت: این نهاد از سال ۱۳۵۹ و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با ایفای نقش مهم و تاثیرگذار خود به عنوان نهادی انقلابی و برپایه ارزش‌های اسلامی، در توسعه همه جانبه کشور گام‌های بزرگی برداشته است.

وی افزود: نتیجه کار دانشگاهی با روحیه جهادی، در راستای ارتقا و تکامل فعالیت‌های علمی و فرهنگی، تولید علم و ثروت در جهت قطع وابستگی‌های علمی و اقتصادی بوده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جهاددانشگاهی با دو ابزار علم و برنامه‌های تئوری، بستر رشد پتانسیل های بالقوه جوانان را جهت اجرایی نمودن ایده‌های آنها فراهم و فرصت بازیابی روحیه خودباوری را برایشان مهیا ساخته است.

وی عنوان کرد: این نهاد با ترویج فرهنگ اسلامی نقش بسزایی در مسائل کشور دارد و دانشجویان با فعالیت‏‌های دینی و مذهبی در جهت ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی و دینی کشور تلاش چشمگیری کرده‌اند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بخش‌های صنعت، پزشکی و بهداشت و درمان، کشاورزی، فرهنگ و هنر و تمام خدمات تولیدی از بخش‌های مورد نیاز توسعه کشور است که جهاددانشگاهی به عنوان یکی از نهادهای دانش بنیان می‌تواند با مدیریت جهادی تاثیر بسیاری در توسعه کشور داشته باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران جهاددانشگاهی اظهار کرد: جا دارد از خدمات ارزشمند و ماندگار جهاددانشگاهی استان کرمان در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه صنعت و معدن تقدیر و تشکر کنم و برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه دانشگاهی آرزوی توفیق روزافزون دارم.

7

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

17 + 16 =