در آستانه سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)، صبح امروز جهادگران جهاددانشگاهی استان کرمان با حضور در گلزار بین اللملی شهدای کرمان ضمن غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا و شهید سپهبد سلیمانی با آرمانهای آنها تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا، گفت: از جمله ویژگی های امام راحل آمیختگی بعد الهی با روح مردمداری ایشان بود. ایشان پیوسته خود را خدمتگزار و عاشق مردم می دانستند و می فرمودند: «مردم عزیز و شریف ایران! من فرد فرد شما را چون فرزندان خویش می دانم و شما می دانید که من به شما عشق می ورزم و شما را می شناسم، شما هم مرا می شناسید».

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان افزود: امام خمینی (ره) از نظر علم و عمل، درک عمیق معرفتی و نیز تقوای عملی و علمی، از بزرگ ترین شخصیت های اسلامی به شمار می آمدند. ایشان در عین داشتن صلابت و صراحت، پدری مهربان و دل سوز و یاری امین برای اطرافیان و آشنایان نیز بودند.

وی تصریح کرد: از جلمه افرادی که در مکتب امام خمینی (ره) پرورش یافتند سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی بود وی فرمانده‌ای بود که خود را در اتاق فرماندهی محصور نکرده بود و در میدان‌های جنگ در کنار سربازانش و بسان یک سرباز معمولی لباس می‌پوشید و می‌جنگید.

دکتر بازمانده، با ارج نهادن به ایثار و از خودگذشتگی شهیدان گفت: شهدای عزیز ما در زمان نیاز به جان فشانی با اخلاص از جان خود گذشتند تا امروز ما بتوانیم با خیالی آسوده در کنار خانواده‌های خود زندگی کنیم و الان وظیفه ماست تا با انجام درست وظایف محوله قدم کوچکی در صیانت از خون این عزیزان برداریم.

8

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.