رییس جهاددانشگاهی استان کرمان ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: دشمنان این ملت انسانیت را زیر پا گذاشتند و با به شهادت رساندن زائران شهید سلیمانی چهره پلید خود را بیش از پیش نمایان ساختند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان دکتر مهدی بازمانده، ضمن محکوم کردن اقدامات کوردلانه‌ی تروریستی؛ شهادت جمعی از مردم عزیز در این حادثه را تسلیت گفت و افزود: قلب همه‌ی مردم کشور و دنیا از این اقدام کریه به شدت متاثر و اندوهگین شد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان ضمن ابراز همدردی و همدلی با مصدومان و خانواده‌های شهدا، گفت: از خداوند متعال می خواهم تا مصدومان این حادثه نیز هر چه سریعتر سلامتی خود را به دست آورند و به آغوش گرم خانواده بپیوندند.

دکتر بازمانده با بیان اینکه کرمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام است، تصریح کرد: شهادت جمعی از هموطنانمان در گلزار بین المللی شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، روزی تلخ و غم‌انگیز برای همه ایرانیان رقم زد.

وی گفت: دشمنان این مرز و بوم در حادثه‌ اندوهناک و تلخ به خاک و خون کشاندن جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در روز ولادت حضرت زهرا (س) و در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، قساوت، سنگدلی و خباثت خود را به نمایش گذاشتند.

 

5

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

نوزده − نه =