رییس جهاددانشگاهی استان کرمان به همراه جمعی از پرسنل این مجموعه با خانواده شهیدان سلطانی‌نژاد که هشت نفر از اعضای خانواده ایشان در حادثه تروریستی 13 دی ماه سالجاری به شهادت رسیدند و یکی از آنها نیز ریحانه سلطانی نژاد معروف به دختر کاپشن صورتی بود، دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان در این دیدار ضمن ابلاغ پیام دکتر مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی کشور مبنی بر همدردی با این خانواده، گفت: از طرف دکتر مسلمی نائینی و سایر همکاران خدمتتان رسیدیم تا هم یاد و خاطره شهدای عزیز که در حادثه تروریستی 13 دی ماه به مقام والای شهادت نائل آمدند را گرامی بداریم و هم بتوانیم هر چند اندک در اندوه شما شریک باشیم.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان از هر حربه ای برای ضربه زدن به کشور و مردم عزیزمان دریغ نکرده اند و این حادثه تروریستی را هم در نهایت رذالت و پستی به انجام رساندند و مردم عزیز ما را داغدار کردند لذا همدردی با شما عزیزان را وظیفه خود می دانیم.

در این دیدار همچنین حسین سلطانی‌نژاد که هشت نفر از اعضای خانواده ایشان در حادثه تروریستی 13 دی ماه در گلزار شهدای کرمان شهید شده‌اند، با بیان اینکه حضور شما در منزل بنده بسیار باعث خرسندی شده است، گفت: از دست دادن هشت عزیز در یک حادثه بسیار سخت است. بنده هم از لطف شما بخاطر این همراهی و همدردی صمیمانه سپاسگزارم.

5

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.