رییس جهاددانشگاهی استان کرمان به همراه جمعی از پرسنل این مجموعه با جانبازان دوران دفاع مقدس آسایشگاه گهر زمین دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در این دیدار جانبازان را نمونه بارزی از صبر و شکیبایی دانست و افزود: اگر امروز توانستیم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن بگیریم به برکت رشادت‌های جانبازان و خون پاک شهیدان است.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان تصریح کرد: جانبازان عزیز زمانی که کشور به آنها نیاز داشت، سلامتی خود را خالصانه در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این قطعا اجری بی‌ پایان  نزد خداوند متعال خواهد داشت.

علیرضا برهانی نژاد یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس در این دیدار گفت: 29 دی ماه سال 65 با خمپاره 60 مجروح شدم و به مدت 37 سال و یک ماه است که قطع نخاع شده ام و در آن زمان ۱۵ سال سن داشتم.

غلامرضا محمدی یکی دیگر از یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: در عملیات والفجر یک قطع نخاع شدم و به مدت سه سال و نیم هم طعم اسارت را چشیدم .

در این دیدار  یادگاران دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از آن زمان پرداختند و در پایان از آنها با اهدای گل و هدیه تجلیل شد.

5

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

بیست − 18 =