رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه 22 بهمن سرآغاز بیداری و عزت ملت ایران است، در پیامی همه ی جهادگران و دانشگاهیان را برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، در متن این پیام آمده است؛ مردم ایران با کوله باری از تجریه و با چشمانی بیدار چهل و پنج سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پشت سر گذاشتند لذا حفظ دستاوردها، تقویت وحدت و جهاد در راه پیشرفت ایران اسلامی وظیفه و تکلیف همگان است.

ملت ايران پيام الهي و انقلابي را از عمق جان پذيرفتند و با مجاهدتها و رشادتهاي خود بر محور ولايت و رهبري، بساط حکومت شاهنشاهي را در 22 بهمن 57 برچيده و نظام مقدس جمهوري اسلامي را برپا نمودند.

بزرگداشت 22 بهمن، صیانت از خون پاک هزاران شهید و تکریم تلاش ارزنده مجاهدانی است که در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، از خویشتن گذشتند. خداوند متعال را شاکریم که به برکت همراهی، بصیرت، ایمان و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، را جشن می گیریم.

جهادگران جهاددانشگاهی همراه با همه ی دانشگاهیان و همگام با آحاد مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر موجب عزت‌آفرینی برای ایران اسلامی و نیز یأس و شکست بدخواهان خواهد شد.

مهدی بازمانده
رییس جهاددانشگاهی استان کرمان

4

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

17 − 6 =