رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی الگوی مناسب برای جوانان و آینده سازان کشور است، گفت: باید در عرصه خدمت این دانشمند جهادگر را الگو قرار دهیم تا ان شاءالله بتوانیم در هر حوزه ای که فعالیت می کنیم موثر واقع شویم.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در آستانه هیجدهمین سالگرد بزرگداشت جهادگر فقید زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی‌آشتیانی، افزود: ایشان با اعتقاد به خداوند متعال، عزم راسخ، فرهنگ جهادی و با ابتکار و خلاقیت در پیشرفت علمی کشور عزیزمان در حوزه درمان ناباروری افتخارآفرینی کردند.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، تصریح کرد: این دانشمند والامقام با ورود به حوزه ناباروری شادی و امید را در زندگی زوج‌های نابارور به ارمغان آورد که ثمره کار جهادی، پشتکار و تخصص بود.

وی، زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی را افتخار جهاددانشگاهی و همچنین کشور عزیزمان ایران ذکر و تصریح کرد: پژوهشگاه رویان را به نام این جهادگر فقید می شناسیم و دستاوردهای رویان مرهون تلاش‌های این دانشمند پرآوازه است.

دکتر بازمانده با اشاره به طرح جوانی جمعیت و تاکید مقام معظم رهبری در این زمینه، افزود: یکی از بخش هایی که می تواند به افزایش جمعیت کمک کند درمان ناباروری است و در این راستا خدمات زنده‌یاد دکتر کاظمی‌آشتیانی بسیار چشمگیر است و می تواند به عنوان یکی از مسیرهای مهم در طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری در دستور کار قرار گیرد.

3

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

1 × سه =