رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، با اشاره به پیشرفت‌های گسترده‌ای که از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور شاهد هستیم، گفت: رسانه ها در اشاعه ی پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مسوولیت بزرگی دارند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، ویژه برنامه یاد یار به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیر عامل خبرگزاری ایرنای کرمان، خانواده شهید عمرانی و جمعی از پرسنل این مجموعه در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد.

دکتر مهدی بازمانده در این ویژه برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه‌ی شهدا و همچنین شهید اسماعیل عمرانی خبرنگار ایسنای کرمان که در حادثه هواپیمای c130 به شهادت رسید، گفت: خبرنگاران در برهه‌های مختلف از جمله انقلاب، دفاع مقدس، شرایط بحرانی و حوادث غیرمترقبه مسوولیت خطیر خود را به نحو احسنت انجام داده‌اند و حتی جان خود را هم برای اینکه بتوانند واقعیت را با قلم و دوربین خود به خوبی اطلاع رسانی کنند، نثار کردند.

وی افزود: امروز پس از گذشت 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به کشوری سربلند و قدرتمند تبدیل شده است که در همه ی حوزه‌های مختلف از جمله، پزشکی، آموزشی، فنی و مهندسی، نظامی و … شاهد پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان هستیم که این باعث غرور و افتخار ما ایرانیان است.

داوود میاندهی مدیر عامل خبرگزاری ایرنای کرمان در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت کار رسانه ها، گفت: دانش یک خبرنگار باید به روز باشد و نسبت به آنچه در استان، کشور و دنیا رخ می دهد آگاهی کامل داشته باشد باید بتواند به موقع اطلاعات صحیح را بگیرد، پالایش کند و به درستی و با سرعت اطلاع رسانی نماید که این جزو سختی کار خبرنگاران محسوب می شود.

ایوب فلاحی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان نیز در این مراسم، جهاددانشگاهی استان را یار و همراه همیشگی حوزه امور اجتماعی استانداری ذکر و تصریح کرد: خوشبختانه این مجموعه در حوزه های اجتماعی و فرهنگی به خوبی ما را یاری می رساند و معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان اجتماعی وزارت کشور از جهاددانشگاهی کرمان به عنوان نهادی فعال در زمینه امور اجتماعی با برنامه های متعدد یاد کرد که باعث خرسندی همکاران ما در مجموعه استانداری کرمان شد.

وی همچنین با بیان اینکه شهدا با نثار خون و جان مطهر خود دین سنگینی را بر دوش ما قرار داده‌اند، گفت: امید است بتوانیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آنطور که شایسته این نظام و مردم است، خدمت کنیم و مدیون خون شهدا نباشیم.

در این مراسم همچنین پدر شهید اسماعیل عمرانی (خبرنگار ایسنای کرمان)  ضمن بیان خصوصیات اخلاقی این شهید عزیز به بیان خاطراتی از ایشان پرداخت.

در پایان از خانواده شهید عمرانی تجلیل و بانک خون بند ناف رویان در جیرفت به نام این شهید گرانقدر مزین شد.

3

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

ده + یک =