رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، با معرفی زهره قادر به عنوان مدیر روابط عمومی، گفت: روابط عمومی قلب تپنده هر مجموعه ای است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در نشستی که به منظور معرفی مدیر جدید روابط عمومی برگزار شد، افزود: تغییرات لازمه پیشرفت در هر مجموعه ای است و با تغییرات می توان انرژی مثبت، فکر جدید، نوآوری و خلافیت افراد را بکار گرفت.

وی یادآور شد: اطلاع رسانی دقیق، سریع و به موقع می تواند در پیشرفت کار موثر باشد که این یکی از وظایف مهم روابط عمومی محسوب می شود.

دکتر بازمانده، ایده پردازی، ارایه طرح و برنامه جدید را برای پرسنل مهم و ضروری ذکر و تصریح کرد: امید است با همت همه همکاران بتوانیم به موفقیتهای مد نظر دست یاببم.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، اتحاد و انسجام را رمز موفقیت دانست و افزود: قطعا با همدلی همه همکاران، شاهد پیشرفتهای این نهاد انقلابی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در سایه اتحاد می توانیم کارهای کلانی را انجام دهیم و با صمیمیت در محیط کار شاهد پیشرفتهای زیادی در آینده نه چندان دور خواهیم بود.

دکتر بازمانده خاطرنشان کرد: وقتی در مجموعه ای آرامش حاکم باشد می توانیم به کارهای با ارزشتر بپردازیم و این برای جهاددانشگاهی منشا خیرات و برکات است.

در این نشست دکتر بازمانده از زحمات فاطمه سادات فاطمی تشکر و زهره قادر را به عنوان مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان منصوب کرد و خانم فاطمی در حوزه آموزشی فعالیت جدید خود را شروع کردند.

17

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.