“جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان”

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان و جهاددانشگاهی کرمان، گام‌های بلند و استواری در حوزه علوم قرآنی برداشته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، سیدحمید رضا توحیدی با اعلام این خبر و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی با هدف تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب فرهنگی، تحقیقات علمی و فعالیت‌های فرهنگی و به عنوان یک نهاد انقلابی برخاسته از انقلاب، به عنوان پلی میان دانشگاه و بخش صنعت، خدمات و آحاد جامعه فعال است.

وی با تجلیل از تلاش‌های انجام شده در جهاددانشگاهی استان کرمان برای همه دست‌اندرکاران این مجموعه آرزوی توفیق و خدمت به قرآن و فرهنگ اسلامی را خواستار شد.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان استان کرمان گفت: تفاهمنامه همکاری مجمع با جهاددانشگاهی با هدف توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ و آموزه‌های قرآن کریم و سیره اهل بیت (علیهم السلام) و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه مراکز قرآنی کشور و در راستای منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و ارتقاء سطح علمی و مهارت قرآنی دانشجویان و کارکنان است.

13

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

دو × 3 =