نشستی از سلسله نشستهای زیارت جامعه کبیره با حضور رییس جهاددانشگاهی استان کرمان و جمعی از پرسنل، در دفتر مرکزی این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، حجه الاسلام و المسلمین حسن عامری ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، با بیان اینکه زیارت یعنی اینکه به قصد دیدار کسی که بزرگ و دوستش می داریم، حرکت کنیم و به حضورش شرف یاب شویم، گفت: رسول خدا (ص) می فرمایند کسی که مرا و یا یکی از ذریه و فرزندان مرا زیارت کند در روز قیامت، من هم او را زیارت می کنم و او را از صحنه های هول انگیز آن روز نجات می دهم.

حجه السلام والمسلمین عامری با بیان اینکه ما روزی از این دنیا می رویم و اگر بخواهیم عاقبت بخیر شویم باید طریق ائمه را طی کنیم، گفت: در زمان فعلی چاره ای نیست جز اینکه منتظر مهدی موعود (عج) باشیم و در این مسیر وظایفی را برعهده داریم که باید به آن عمل کنیم.

وی با اشاره به این جمله که مسلمان بودن بدون معرفت به امام زمان، مرگش همچون مرگ دوران جاهلیت خواهد بود، گفت: مشکل اساسی جامعه ما عدم آشنایی با قرآن و اهل بیت است اگر قرآن و اهل بیت را بشناسیم قطعا معرفت و شناخت کاملی از دین کسب خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: هر کس در هر جایگاهی که هست باید نسبت به دیگران انصاف داشته باشد و از مسیر انصاف خارج نشود تا در دنیا و قیامت آسوده باشد. در مسوولین هم باید جوهره ی ایمان و عدالت وجود داشته باشد و به وظایف و مسوولیتهایی که برعهده آنها است به نحو احسنت عمل کنند.

14

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

هفده + نه =