دکتر جمال رحیمیان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در این نشست، بازنشستگان را سرمایه های جامعه ذکر و تصریح کرد: ارج نهادن به انسانها، سوابق و خدماتی که انجام داده اند کار بسیار ارزشمندی است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، در این نشست مجازی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک چهره بین المللی در کرمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام است، گفت: جهاددانشگاهی استان کرمان در نظر دارد در سالگرد شهادت این شهید عزیز یک طرح ملی را انجام دهد و ان شاءالله در این طرح میزبان خانواده بزرگ دانشگاهیان باشیم و بتوانیم این طرح را به طور مداوم همه ساله به انجام رسانیم و جهاددانشگاهی نقش موثری را در این راستا داشته باشد.

دکتر بازمانده در ادامه مطلب فوق افزود: علاوه بر بحث شهید سلیمانی، جاذبه های فرهنگی زیادی در استان کرمان است که می توانیم در قالب یک بسته به عزیزانی که برای مراسم سالگرد در کرمان حاضر می شوند، ارایه دهیم.

وی همچنین سومین سالگرد شهید سلیمانی را فرصت مناسبی برای جهاددانشگاهی استان کرمان دانست تا میزبان فرهنگیان جهاددانشگاهی از سراسر کشور باشد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: سال گذشته علاوه بر برنامه های متنوع فرهنگی که در سالگرد شهادت این شهید عزیز اجرا شد، بحث اسکان زایرین نیز برای عزیزانی که از استانهای دیگر در مراسم حضور یافته بودند، انجام شد.

وی گفت: از جمله برنامه های ویژه سالگرد شهید سلیمانی که به مدت یک هفته سال گذشته، برگزار شد، می توان به دایر کردن موکب جهاددانشگاهی در جوار مرقد این شهید عزیز، برگزاری مسابقات و برنامه های متنوع و … اشاره کرد که ان شاءالله امسال بتوانیم برنامه های جامع تری را داشته باشیم.

محمد علی ایمانی معاون فرهنگی سابق جهاددانشگاهی واحد کرمان، با بیان اینکه تمام فعالیتها در ساختار فرهنگی جهاددانشگاهی وجوددارد، گفت: کسانی که علاقمند به کار فرهنگی بودند به واسطه علایق فرهنگی دور هم جمع و جذب جهاددانشگاهی می شدند.

وی یادآور شد: جهاددانشگاهی به عنوان یک دستگاه فرهنگی است که فعالیت های شاخص زیادی انجام می دهد و معاونت فرهنگی پتانسیل و توانمندی زیادی را دارا می باشد.

وی به فعالیتهای مختلف در حوزه فرهنگی پرداخت و افزود: از جمله فعالیتهایی که در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی انجام می شود مربوط به خبرگزاری ایسنا است و در واقع می توان گفت: ایسنا، کمک بسیار بزرگی در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی محسوب می شود.

10

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.