نشستی از سلسله نشستهای مهدویت با حضور جمعی از پرسنل جهاددانشگاهی کرمان، در دفتر مرکزی این نهاد برگزار و همچنین در این مراسم از پیشکسوت این مجموعه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، حجه الاسلام و المسلمین حسن عامری در خصوص مهدویت گفت: اول باید جایگاه امام از نظر خداوند در عالم هستی را بشناسیم و دوم از شئون امام آگاهی داشته باشیم.

وی افزود: احساس نیاز و وابستگی به امام معصوم، شناخت اوصاف و شئون ایشان، مفهوم و جایگاه امام، نیاز به امام از جمله مواردی است که باید به آن بپردازیم.

وی تصریح کرد: امام مفسر قرآن، بیانگر احکام، حافظ و نگهبان دین است، رهبری و اداره امور جامعه را بر عهده دارد و الگوی کامل و مربی مردم است.

حجه الاسلام و المسلمین عامری ادامه داد: وقتی کسی می خواهد انسان را تربیت کند باید علم، عصمت، مدیریت اجتماعی، آراستگی به کمالات اخلاقی داشته و از جانب خداوند متعال منصوب شده باشد و همچنین از بیان جامع و زیبا برخوردار باشد.

وی همچنین به نظر شیعه و سنی در مورد امامت پرداخت و افزود: امامت در لغت به معنای پیشوایی و رهبری می باشد و کسی است که سرپرستی یک گروه را در مسیری مشخص بر عهده می گیرد.

در این نشست همچنین دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه یک نهاد محسوب می شود، گفت: به همکار عزیزمان خانم عصمت رستگاری که سی سال در این نهاد انقلابی با انگیزه، خالصانه، دلسوزانه و پر شور فعالیت کردند و بازنشسته شده‌اند، تبریک می گویم، بخاطر همه‌ی تلاش‌های ایشان صمیمانه تشکر می کنم و آرزوی موفقیت و سلامتی برای این بزرگوار دارم.

گفتنی است: در این مراسم از عصمت رستگاری که سی سال در این نهاد مقدس خدمت کرده و امسال بازنشسته شده‌اند، با اهدای گل و هدیه که توسط جمعی از همکاران تهیه شده بود، تجلیل شد.

2

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.