به مناسبت ایام شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشست هم اندیشی جهاددانشگاهی استان با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان به منظور برگزاری نمایشگاه شهید سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان ، در بر پایی نمایشگاهی متفاوت و در شان حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت تاکید و خاطرنشان کرد: کارهای متعددی توسط جهاددانشگاهی استان کرمان در سنوات گذشته در ایام شهادت سپهبد سلیمانی انجام شده است که امیدواریم در زمینه این نمایشگاه نیز بتوانیم کار ارزشمندی را با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه انجام کار فرهنگی برای دانش آموزان و نسل نوجوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: باید بتوانیم کارهای فرهنگی ماندگاری را برای این نسل از جامعه انجام دهیم تا اثرات مطلوب آن را هنگام ورود آنها به دانشگاه یا بازار کار مشاهده کنیم.

دکتر بازمانده با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم ، گفت: در همین راستا جهاددانشگاهی استان کرمان در حال راه اندازی اپلیکیشن مدرسه مقاومت است که نتیجه همکاری مشترک حوزه پژوهشی و فرهنگی این نهاد و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس می باشد و دارای محتوای آموزشی، پژوهشی و برنامه های جانبی نظیر مسابقات و جشنواره ها است که به زودی رونمایی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسنی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان در این دیدار با تاکید در برگزاری نمایشگاهی با رویکرد ترویجی و تدوینی مکتب شهید قدس، گفت: برنامه‌هایی که در این راستا برگزار می شود باید از محتوای خوبی برخوردار باشند تا شاهد تاثیرگذاری آن بر اقشار مختلف جامعه باشیم.

وی افزود: در ستاد ترویج مکتب شهید قدس برنامه ریزی شده است تا برای ترویج مکتب این شهید بزرگوار از ظرفیت هیاتها استفاده شود و ان شاءالله بتوانیم فضای نمایشگاهی از عکس نوشته ها، دلنوشته ها، تصاویری همراه با پیام‌ های مختصر (با عنوانهایی از جمله جان فدا یا مرد میدان) دایر کنیم.

حجه الاسلام والمسلیمن حسنی ، همکاری جهاددانشگاهی به ویژه دکتر بازمانده را با اداره تبلیغات اسلامی ارزشمند دانست و افزود: این مجموعه در موارد متعددی ما را یاری رسانده است که می توانیم به دوره آموزشی ویژه ائمه جمعه اشاره کرد که به نحو احسنت برگزار شد.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: امید است بتوانیم با مشارکت این نهاد که دارای نیروهای انقلابی، جوان و هیاتی است نمایشگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به بهترین شکل ممکن دایر کنیم.

4

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

ده − سه =