نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با توصیه بر اینکه باید جوّ علمی و خود اتکایی در جهاد دانشگاهی همچنان حفظ شود، تصریح کرد: نقش جهاد دانشگاهی در پیشرفت‌های علمی مشهود است و انتظار داریم که همچون گذشته در حرکت‌های علمی پیشرو باشد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان،  “شهباز حسن پور”  با اشاره به چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی و اقدامات این نهاد انقلابی در طول این چهار دهه گفت: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی با هویت اسلامی، برخوردار از منابع انسانی متعهد و کارآمد است که در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی با کمترین امکانات توانست دستاوردهای بزرگی در زمینه های علمی، صنعتی، فرهنگی و … کسب کند.

وی با تحسین نوآوری، خلاقیت و ابتکاری که جهاد دانشگاهی دارد، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی تاکنون با ابتکار و خلاقیت توانسته بسیاری از مسائل کشور را حل کرده و دستاوردهای خوبی داشته و باید با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص خلاءهای فنی و تکنولوژی کشور را پر کرد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با توصیه بر اینکه باید جوّ علمی و خود اتکایی در جهاد دانشگاهی همچنان حفظ شود، تصریح کرد: نقش جهاد دانشگاهی در پیشرفت‌های علمی مشهود است و انتظار داریم همچون گذشته در حرکت‌های علمی پیشرو باشد.

وی با بیان این مطلب که جهاد دانشگاهی “خواستن، توانستن است” را به خوبی در این چند دهه به منصه ظهور رسانده، اظهار کرد: برای برون رفت مشکلات باید به توان داخلی اتکا کرد و یکی از راه های توسعه عبور از اقتصاد مبتنی بر منابع و رفتن به سمت اقتصاد متکی به دانش است که جهاد دانشگاهی در این راستا گام های خوبی برداشته است.

16

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.