جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جریان سازی و اثرگذاری فراوان رسانه‌های این نهاد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی با مهندسی معکوس توانسته است تجهیزات و برخی از لوازم مورد نیاز صنایع بزرگ مانند صنعت نفت، برق، ارتباطات و … را تولید کند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این نهاد، اظهار کرد: گاهی اوقات نهادی قصد انجام چند موضوع را همزمان دارد، اما به دلیل عدم مدیریت و برنامه ریزی دقیق به ورشکستگی منجر شده است؛ ولی جهاددانشگاهی به گونه ای رفتار کرده که در همه ابعاد و زمینه ها به موفقیت رسیده و با ورود به هر حوزه جدیدی، حوزه های قبلی تعطیل یا به حاشیه نرفته اند بلکه با یکدیگر هم افزایی هم دارند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جریان سازی ایسنا، گفت: این رسانه در خبررسانی اثرگذاری فراوانی داشته است.

دکتر زاهدی با اشاره به اقدامات فناورانه جهاددانشگاهی، اظهار کرد: سلول های بنیادی، سرطان، گیاهان دارویی از جمله فعالیت ها و تولیدات موفق این نهاد در طی این چند دهه بوده است.

وی دامنه فعالیت های این نهاد را بسیار وسیع ذکر و تصریح کرد: جهاددانشگاهی با مهندسی معکوس توانسته است تجهیزات و برخی از لوازم مورد نیاز صنایع بزرگ مانند، صنعت نفت، برق، ارتباطات و …  را تولید کند.

دکتر زاهدی با برشمردن پروژه های بزرگ صنعتی که جهاددانشگاهی انجام داده است، افزود: اکتشاف و بهره برداری از منابع نفتی و گازی یکی از کارهای بزرگ این نهاد است همچنین در حوزه فرستنده های رادیویی دستاوردهای بزرگی داشته است.

وی با اشاره به اقدامات آموزشی جهاددانشگاهی و برشمردن دستاوردهای این نهاد در این حوزه تصریح کرد: آموزش‌های جهاددانشگاهی با هدف ارتقاء منابع انسانی و متناسب‌سازی قابلیت‌های تخصصی افراد با نیازهای تخصصی کشور است.

 

8

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

20 − 12 =