جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

 

امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که جهاددانشگاهی در مسیر درستی قرار دارد، گفت: جوانان تحصیل کرده ای که از نظر دانش، لیاقت و قابلیت مورد توجهی به دست آورده اند، با فهم و مهارتی که در جهاددانشگاهی کسب می کنند، می توانند مسیر توسعه کشور را هموارتر کنند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی به تبیین ویژگی های بارز این نهاد اشاره و تصریح کرد: این نهاد کاملا مبتنی بر دانش است که از دانشگاه تراوش می کند و جهادی عمل کردن آن نیز مثال زدنی است.

امام جمعه کرمان خطاب به جهادگران جهاددانشگاهی گفت: با دو بال جهادی و دانش، خود را در مسیر کاری تجهیز کنید و همین روحیه ای که در ابتدای تشکیل جهاددانشگاهی در این نهاد شکل گرفته، تا آخر حفظ کنید.

وی یکی از اقدامات در دستور کار و ارزنده جهاددانشگاهی را وصل و تبدیل کردن علم به ثروت ذکر و خاطر نشان کرد: این نهاد هر چه بتواند حلقه ی وصلِ قشر تحصیل کرده در دانشگاه با صنعت، تجارت و ثروت کشور باشد، حتما می‌تواند کارهای بزرگی برای کشور انجام دهد.

امام جمعه کرمان افزود: جوانان تحصیل کرده ای که از نظر دانش، لیاقت و قابلیت قابل توجهی به دست آورده اند، با فهم و مهارتی که در جهاددانشگاهی کسب می کنند، می توانند مسیر توسعه کشور را هموارتر کنند لذا امیدواریم، جهاددانشگاهی رسالت خود را در حوزه دانشگاه ها به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

وی در پایان گفت: مسیر و جهت جهاددانشگاهی بسیار درست است، اما هر وقت حرکتی در کشور آغاز می شود، مطمئنا با موانع و کمبود زیرساخت ها مواجه است و این نهاد نیز از این امر مستثنی نیست و هر چه بتواند این موانع را کمتر و زیرساخت های خود را تکمیل تر کند، موفقیتش در انجام ماموریت هایش بیشتر خواهد بود.

8

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

7 + نه =