رییس جهاددانشگاهی استان کرمان در مراسم افتتاح فروشگاه کتاب

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان در مراسم افتتاح فروشگاه کتاب

حرکت به سوی چاپ و نشر کتاب های تخصصی در جهاددانشگاهی استان کرمان

دکتر بازمانده یکی از برنامه های مهم سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان کرمان را حرکت به سوی چاپ و نشر کتاب های تخصصی به ویژه با موضوع صنعت و معدن ذکر کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، همزمان با روز قلم و مقارن با سالروز تاسیس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی،آیین رونمایی از پروتال جامع فروش کتاب و افتتاح کتاب 16 جهاددانشگاهی استان کرمان و صنعتی امیر کبیر انجام شد.

دکتر مهدی بازمانده در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید عزیز سپهبد سلیمانی، با بیان اینکه استان کرمان بهشت معادن است، گفت: جهاددانشگاهی استان کرمان با اهتمام به این موضوع رویکرد خود را توجه به مباحث صنعتی و معدنی قرار داده است و یکی از اقدامات مد نظر نیز چاپ و نشر کتاب با این موضوع به صورت کاملا تخصصی است.

دکتر بازمانده برگزاری نمایشگاه و مسابقه کتابخوانی با موضوع صنعت و معدن را از جلمه سایر اقدامات جهاددانشگاهی استان کرمان در جهت ترغیب چاپ کتابهای تخصصی با این موضوع ذکر کرد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان به انتشار 200 عنوان کتاب در حوزه های مختلف اشاره و تصریح کرد: اخیرا 16 عنوان کتاب توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان چاپ شده است که امروز در این مراسم از آن رونمایی می شود.

وی یادآور شد: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان کرمان فعالیت خود را در سال 62 با چاپ کتاب هایی با عنوان های مختلف آغاز کرده است.

وی همچنین به اقدامات انجام شده در سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان کرمان در راستای ترغیب استادان در جهت چاپ کتاب اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه کارهای خوبی در خصوص حمایت از طرح های پژوهشی، پایان نامه های دانشجویی و… در حال انجام است.

دکتر بازمانده، 32 درصد انتشارات جهاددانشگاهی استان کرمان را موضوعات تکنولوژی ذکر و تصریح کرد: در این زمینه کتابهای متعددی چاپ شده است که بسیار حایز اهمیت می باشد.

شایان ذکر است: این مراسم بصورت ویدئو کنفرانس و ارتباط مستقیم با جهاددانشگاهی کشور و با حضور رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه، رابط نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی و همچنین معاونان و مدیران جهاددانشگاهی استان کرمان انجام شد.

 

 

28

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.